پیام رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
سروری

رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری، رئیس شورای عالی استان‌ها، در پیامی با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی غم بزرگی بر دل‌هایمان نهاد. اما مگر می‌شد که چون اویی شهد شهادت را ننوشد و به مرگ طبیعی از دنیا رود. شهادت، پاداش حاج قاسم بود.

در این پیام آمده است:

مقام معظم رهبری: « شهید سلیمانی به کمک ملّت‌های منطقه یا با کمک‌هایی که به ملّت‌های منطقه کرد، توانست همه‌ نقشه‌های نامشروع آمریکا در منطقه‌ی غرب آسیا را خنثی کند».

چهار سال پیش و در ۱۳ دی ۱۳۹۸، شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی غم بزرگی بر دل‌هایمان نهاد. اما مگر می‌شد که چون اویی شهد شهادت را ننوشد و به مرگ طبیعی از دنیا رود. شهادت، پاداش حاج قاسم بود.

 گرچه سردار محبوب مردم ایران و ملت‌های ستمدیده از میان ما به سوی معشوق خود پر کشید اما راه او، مرام او و امیدی که در دل مستضعفین جهان گذاشت، محکم‌تر و با انگیزه بیشتر ادامه یافت.

دمیدن روح تازه به جبهه مقاومت، رشد و بالندگی آن، نجات عراق و سوریه از چنگال اهریمنی داعش و از بین بردن ریشه‌های اصلی آن از جمله اقداماتی بود که از ید توانای حاج قاسم برمی‌آمد. همه از دوست و دشمن به نقش حاج قاسم در پایان بخشیدن به گروه‌های تروریستی منطقه اذعان دارند.

اگر اکنون می‌بینیم که جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان و یمن، با صلابت در مقابل استکبار ایستاده و اگر عملیات طوفان الاقصی، خواب از سر سردمداران ظالم رژیم صهیونیستی و حامیانش، ربوده است، همه مدیون حضور و تأثیر حاج قاسم سلیمانی است که چه در زمان حیاتش و چه پس از شهادتش، جبهه مقاومت را جوش و خروش بخشید که با یاری خداوند متعال به نابودی رژیم اشغالگر قدس و پاکسازی منطقه از آن خواهد انجامید.

قاسم سلیمانی محبوب دل همه مردم با هر فکر و گرایشی بود و هست، او نه تنها در ایران بلکه در میان ملت‌های دیگر کشورها از چنان محبوبیتی برخوردار است که نشان می‌دهد فارغ از جایگاه نظامی، حاج قاسم خود را از همین مردم می‌دانست و دغدغه مردم را داشت و به نیکی لقب سردار دل‌ها برازنده چون اویی است. حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و اکنون بر سر مزارش در گلزار شهدای کرمان، برگ تأییدی است که نشان می‌دهد مردم چه اندازه حاج قاسمشان را دوست دارند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، چهارمین سالروز شهادت فخر ایران و اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی را تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن شهید سعید را از خداوند متعال خواستارم.

 خدا را شاکرم که راه حاج قاسم با صلابت و زنده است و مردم ما به ویژه نوجوانان و جوانان، مشتاق و علاقه‌مند به ادامه راهی هستند که سلیمانی عزیز سرآمد آن بوده است.

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی