سخنگوی شورای عالی استان‌ها خبر داد: انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها فردا ۷ دی برگزار می‌شود
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
سلیمان زاده

سلیمان زاده با اشاره به برگزاری جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها برای سال سوم دوره ششم فردا ۷ دی برگزار می‌شود.

ایرج سلیمان زاده نماینده استان آذربایجان غربی و سخنگوی عالی استان‌ها در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی و محکوم کردن تروریسم حکومتی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل ضربه‌های پی در پی محور مقاومت گیج و مستأصل است و همین امر سبب شده در اقدامی ناجوانمردانه دست به ترور حکومتی بزند.

وی افزود: این رژیم می‌داندسرداران جان بر کف محور مقاومت تا چه اندازه می‌توانند برای آن‌ها خطرناک و ترسناک باشند و از این رو تلاش می‌کنند با ترور ناجوانمردانه کمی از خفت و خواری شکست‌های اخیرشان بکاهند. اما باید این را بدانند هر ضربه‌ای که به محور مقاومت وارد می‌کنند چندین برابر آن را متحمل خواهند شد و هر رزمنده‌ای از محور مقاومت را شهید کنند ده‌ها رزمنده دیگر راه آن عزیزان را ادامه خواهند داد.

سلیمان زاده همچنین با گرامی‌داشت یاد جانباختگان زمین لرزه بم گفت: اتفاقاتی که در زمین لرزه بم رخ داد به ما می‌آموزد که نقش مدیریت شهری در حفاظت از جان و سلامت شهروندان چقدر مهم است. از این رو ما باید از اتفاقات درس بگیریم و با تصویب و اصلاح قوانین و مقررات و نظارت بر اجرای آن‌ها از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها در ادامه به برگزاری جلسه هیئت رئیسه این شورا اشاره کرد و توضیح داد: بیست و یکمین جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها با دستور کار نحوه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال سوم دوره ششم شورای عالی استان‌ها برگزار شد.

وی افزود: پس از بحث و بررسی اعضا مقرر گردید فردا پنجشنبه ۷ دی ماه انتخابات هیئت رئیسه این شورا در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار گردد.

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده ابتدا انتخابات رئیس و سپس به ترتیب انتخابات نایب رئیس، سخنگو و منشیان شورای عالی استان‌ها برگزار می‌گردد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی