سخنگوی شورای عالی استان‌ها: ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است / جامعه شورایی داغدار شهدای مدافع امنیت
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
ایرج سلیمان زاده

ایرج سلیمان زاده ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به نیروهای انتظامی شهرستان راسک، برای خانواده شهدا آروزی صبر و بردباری کرد.

ایرج سلیمان زاده نماینده آذربایجان غربی و سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک گفت: ما در این حمله ناجوانمردانه جان‌های عزیزی را از دست داده‌ایم که‌ می‌توانستند در رونق و آبادانی کشور موثر باشند اما اکنون به داغی بر دل خانواده‌هایشان بدل گشته‌اند.

وی افزود: جهان باید این هجوم و حمله را ببیند و بداند که ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم است و حامیان این گروهک‌های تروریستی همان کشورهایی هستند که جمهوری اسلامی را به حمایت از تروریسم متهم‌ می‌کنند.

سلیمان زاده اظهار داشت: ما هزینه‌های زیادی در برابر گروه‌های تروریستی و قاچاقچیان مواد مخدر داده‌ایم و سال‌ها جنگیده‌ایم تا جهان را به مکانی امن تر برای زیست بشر تبدیل کنیم، اما متاسفانه به دلیل تبلیغات سراسر دروغ، این اخبار وارونه نمایش داده می‌شوند.

رئیس شورای استان آذربایجان غربی تصریح کرد: باوجود تمام حملات بی‌رحمانه ما همچنان پیرو خط ولایت هستیم و تا آخرین قطره خون از مرز و بوم این سرزمین دفاع‌ می‌کنیم.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه جامعه شورایی داغدار شهدای نیروی انتظامی شهرستان راسک است، گفت: ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان این حمله تروریستی، شهادت 12 تن از جان برکفان نیروی انتظامی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و هبر معظم انقلاب تسلیت عرض نموده و از طرف نمایندگان شورای عالی استان‌ها و جامعه بزرگ شورائیان کشور این حمله کوردلانه را محکوم می‌کنیم و خواهان شدت عمل در برخورد با گروهک‌های تروریستی هستیم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی