در نشست مشترک کمیسیون‌های عمران و انرژی شورای عالی استان‌ها: طرح اصلاح بند ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کمیسیون عمران و انرژی

در جلسه مشترک کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها 3 طرح در دستور کار با رای اعضای تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، جلسه مشترک کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها با 5 طرح در دستور کار صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای این نشست اصلاح بند ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید. بر اساس نظر اعضای کمیسیون‌ها پیشنهاد شد در طرح قانون، شاخص‌هاسس دیگر به غیر از شاخص جمعیت مانند شاخص ظرفیت گردشگری در جذب گردشگر، صنعتی، محیط زیستی و تردد بارهای ترافیکی در معابر شهری و ایجاد شرایط بحرانی به دلیل مخاطرات طبیعی در توزیع و واریز ارزش افزوده به جهت رعایت عدالت مدنظر قرار گیرد.

همچنین تفاهمنامه همکاری مشترک علمی، پژوهشی، آموزشی شورای علی استان‌ها با مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اصلاح و تصویب شد.

آیین نامه اجرایی الزام دستگاه‌های اجرایی و موسسات عمومی غیردولتی صاحب وظیفه در اداره خدمات شهری به ارائه برنامه و بودجه سالیانه به شورای اسلامی شهر دیگر طرح در دستور کار بود که مصوب شد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی