نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها: مسیر ماشین‌های سواری و سنگین در ورودی غربی بندرعباس از هم جدا شود
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
عبدالله پرواز

پرواز با اشاره به ترافیک سنگین ورودی غربی بندرعباس، گفت: از آنجایی که این جاده، بسیار مهم و استراتژیک است و خودروهای سنگین بسیاری برای تخلیه بار در بندر رجایی و باهنر در آن تردد می‌کنند، لازم است، لاین ماشین‌های سواری و سنگین از هم جدا شود تا وقت و انرژی و سرمایه مردم در این مسیر هدر نرود.

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه، ورودی شهر بندرعباس از سمت غرب وضعیت ترافیکی نامناسبی دارد، گفت: این جاده در واقع یک جاده ترانزیتی است که دو بندر مهم استراتژیک شهید رجایی و شهید باهنر را به هم متصل می‌کند.

وی افزود: ورودی بندرعباس از سمت غرب نیز از همین جاده می‌گذرد و روزانه شاهد ترافیک شدیدی است و محل تردد خودروهای سنگین و باری است به نحوی که رفت و آمد را مختل کرده است.

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها، خاطرنشان کرد: به دلیل شلوغی بیش از حد در این مسیر، شاهد تصادفات بسیاری هستیم. از طرفی مسافرانی که قصد حضور در بندرعباس دارند، دچار مشکل می‌شوند و وقت و انرژی مردم هدر می رود و این شرایط زیبنده استان هرمزگان نیست.

پرواز اظهار داشت: از آنجایی که این جاده، بسیار مهم و استراتژیک است و خودروهای سنگین بسیاری برای تخلیه بار در بندر رجایی و باهنر در آن تردد می‌کنند، لازم است، لاین ماشین‌های سواری و سنگین از هم جدا شود تا وقت و انرژی و سرمایه مردم در این مسیر هدر نرود.

پایان پیام/

 

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی