نماینده استان ایلام در شورای عالی استان ها: بهسازی و ساخت مسیل های شهر ایلام نیازمند اعتبار است
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
میرزاد

میرزاد گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ترمیم، بهسازی و ساخت سیل بندهای شهر ایلام، رقم بسیار بزرگی است که در توان بودجه استانی هم نیست، همان طوری که همه می‌دانند بودجه بر اساس نرخ جمعیت است و متأسفانه هم شهر ایلام و هم استان ایلام جمعیت بسیار پایینی دارند.

مظفر میرزاد نماینده استان ایلام در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در مورد بهسازی و ساخت مسیل های شهر ایلام، گفت:  نقاط ضعفی که در بحث سیل بندهای شهر وجود دارد سال گذشته توسط مشاور بررسی شده است.

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ترمیم، بهسازی و ساخت سیل بندهای شهر ایلام، رقم بسیار بزرگی است که در توان بودجه استانی هم نیست، همان طوری که همه می‌دانند بودجه بر اساس نرخ جمعیت است و متأسفانه هم شهر ایلام و هم استان ایلام جمعیت بسیار پایینی دارند.

عضو شورای عالی استان ها ادامه داد: هم اکنون نیز بحث نهضت لایه روبی سیل بندها با کمک دیگر دستگاه‌ها به خصوص بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای انجام شده است. به رغم تلاش‌های صورت گرفته سیل بندهای شهر ایلام هنوز هم تا بازسازی کامل فاصله زیادی دارند، پس آگاه سازی شهروندان از مسیل های پرخطر در صورت وقوع سیل ضروری به نظر می‌رسد.

میرزاد خاطرنشان کرد: سیل ۱۳۹۴ در شهر ایلام نشان داده که زیرساخت‌های شهر ایلام در مقابل بارندگی شدید نقاط ضعف زیادی دارد و امیدواریم در سال جاری بخشی از مشکلات سال‌های گذشته برطرف شده باشد.

وی در پایان، اظهار داشت: پاییز و زمستان‌های دیگری نیز در راه است و سیل بندهای شهر ایلام به عنوان خطری در قلب شهر چشم انتظار ترمیم و بازسازی جدی تری است.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی