تصویب یک طرح در جلسه مشترک کمیسیون‌های آموزش، تحقیقات، پژوهش و فناوری و فرهنگی، اجتماعی، گردشگری
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کمیسیون فرهنگی

جلسه مشترک کمیسیون‌های آموزش، تحقیقات، پژوهش و فناوری و نوآوری‌های دانش بنیان و فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها برای بررسی طرح‌های در دستور کار به ریاست مشترک صادق برزویی و علی گوزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، بیست و دومین اجلاس شورای عالی استان‌ها از صبح امروز با برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی این شورا در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

بر اساس رویکرد جدید هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها، کمیسیون‌های هشت‌گانه این شورا بر اساس موضوع مشترک با هم ادغام شده و دو کمیسیون جلسه مشترکی برگزار می‌کنند تا هم افزایی بهتری نسبت به بررسی و تصویب طرح‌ها وجود داشته باشد.

بر این اساس جلسه مشترک کمیسیون‌های آموزش، تحقیقات، پژوهش و فناوری و نوآوری‌های دانش بنیان و فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها برای بررسی طرح‌های در دستور کار به ریاست مشترک صادق برزویی و علی گوزلی برگزار شد.

در این جلسه طرح عناوین پیشنهادی عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای سال ۱۴۰۳، با اصلاحاتی مصوب شد. همچنین طرح دستورالعمل نحوه اداره امور شوراهای اسلامی شهر و قانون مدیریت یکپارچه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کشور نیز در جلسه امروز بررسی و مقرر شد در جلسه ماه آینده، تصمیم‌گیری شود.

لازم به ذکر است، تهیه و تدوین اولیه این طرح‌ها توسط شورای راهبردی شورای عالی استان‌ها و مرکز پژوهش و آموزش و پس از پیشنهاد اعضا، انجام گرفته است.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی