نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها: بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل اعطای تسهیلات بنیاد برکت در فارس، معرفی شود
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
بانشی

بانشی، گفت: بانک‌ کشاورزی به دلیل آنکه در همه مناطق شعبه دارد و بسیاری از متقاضیان تسهیلات، کشاورز هستند و سند زمین‌های کشاورزی را بر خلاف بانک پارسیان برای وثیقه می‌پذیرد، گزینه بهتری است و اگر تفاهم‌نامه بنیاد برکت در فارس با بانک کشاورزی انعقاد پیدا کند، کمک شایانی به مردم می‌کند.

هاشم بانشی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اقدامات مؤثر بنیاد برکت در فارس، گفت: در خصوص اعطای وام و تسهیلات، موضوعی در فارس وجود دارد و آن، بحث بانک‌های عاملی است که طرف قرارداد بنیاد برکت هستند.

وی افزود: عمده تسهیل‌گرانی که در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها حضور دارند، متقاضیان تسهیلات را به بانک پارسیان معرفی می‌کنند و این در حالی است که، این بانک شعبات فراوانی در فارس ندارد. این موضوع، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و آن‌ها بسیاری مواقع مجبور هستند به شیراز مراجعه کنند.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: بانک‌ کشاورزی به دلیل آنکه در همه مناطق شعبه دارد و بسیاری از متقاضیان تسهیلات، کشاورز هستند و سند زمین‌های کشاورزی را بر خلاف بانک پارسیان برای وثیقه می‌پذیرد، گزینه بهتری است و اگر تفاهم‌نامه بنیاد برکت در فارس با بانک کشاورزی انعقاد پیدا کند، کمک شایانی به مردم می‌کند.

وی از وضعیت واحد‌های تولیدی نیز گفت و خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی وجود دارند که به دلیل بدهی‌های بانکی به صورت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده‌اند که اگر بنیاد برکت، وام‌هایی در قالب بنگاه محور به آن‌ها اعطا کند، بخش زیادی از مشکلاتشان حل می‌شود و اشتغال‌زایی که به وسیله این واحدها به وجود آمده، از بین نمی‌رود.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی