نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها: کیفیت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر، مناسب نبود
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
پرواز

عبدالله پرواز با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر، گفت: اصل برگزاری چنین نمایشگاهی، بسیار پسندیده و لازم است و جا دارد از متولیان آن، قدردانی داشته باشم اما کیفیت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر، مناسب نبود.

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر، گفت: اصل برگزاری چنین نمایشگاهی، بسیار پسندیده و لازم است و جا دارد از متولیان آن، قدردانی داشته باشم چرا که شناساندن آداب، رسوم، تنوع‌های قومی و فرهنگی و محصولات روستاییان عزیز و عشایر مهربان، امری واجب است اما کاستی‌ها و اشکالاتی نیز بر این نمایشگاه وارد بود که در ادامه به آن خواهم پرداخت.

وی افزود: فلسفه برگزاری این نمایشگاه، آشنا کردن مردم با توانمندی‌های روستاییان و عشایر و آداب و رسوم آنان بود اما این رسالت، چندان موفقیت‌آمیز نبود و انتظارات به مراتب بیشتر بود.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: مکان برگزاری و شیوه چیدمان غرفه‌ها، مورد نقد است. بهتر بود غرفه‌های هر استان به صورت پیوسته در کنار هم قرار می‌گرفت اما غرفه‌ها نظم خاصی نداشتند و باعث سردرگمی بازدیدکنندگان می‌شدند.

پرواز خاطرنشان کرد: برخی هم بودند که علی‌رغم اینکه پول اجاره غرفه‌ها را داده بودند اما غرفه‌ای نصیبشان نشده بود. از سوی دیگر، این نمایشگاه نتوانست آنچنان که باید و شاید به هدف اصلی خود که معرفی توانمندی‌های روستاییان و عشایر بود، عمل کند.

وی در پایان، با بیان اینکه کیفیت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر، چندان مناسب نبود، اظهار داشت: امیدوارم برگزاری چنین رویدادهایی ادامه داشته باشد اما به نظرات و پیشنهادهای اصلاحی نیز توجه شود تا هم نظم بیشتری بر آن حاکم شود، هم مردم استفاده و بهره بیشتری ببرند و هم زحمات و تلاش های اهالی روستا و عشایر، بهتر دیده شود.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی