نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها: سخنان امام خمینی امروز بر دست و زبان آزادی‌خواهان جهان جاری است
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
بذرگری

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه امام خمینی فرمود؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود، گفت: امروز سخنان امام خمینی (ره) بر دست و زبان آزادی‌خواهان جهان جاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، ایرج بزرگری نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود در بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که 20 مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه بیان مشکلات و مسائل تکراری شده است گفت: مشکلات استان البرز نیز خارج از مشکلات سایر استان ها نیست که بارها گفته شده است.

بنده امروز قصد دارم به جبهه های مقاومت و ملت های آزادی خواه و پیشگاه مقام معظم رهبری، پیروزی ستم دیده بر ستمگر را تبریک بگویم.

مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و چه زیبا فرموند. این کلام یک فرد عادی و یک تحلیل‌گر سیاسی نیست بلکه این کلام متصل به اندیشه وحی و امام زمان است و امروز ما شکست ذلت بار اسرائیل غاصب را می بینیم.

بیش از ۷۰ سال این رژیم کودک‌کش ملت های مظلومی را از سرزمین های خود در فلسطین، سوریه و لبنان آواره کرده و سرزمین‌های آن‌ها را غصب کرد اما هیچ کشوری این اقدامات را محکوم نکرد تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) تشکیل شد و نشان داد که با مقاومت و تلاش می‌تواند در برابر غصب و اشغال سرزمینی ایستاد. این امام بود که نشان داد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود.

مقاومت فلسطین هم به پشتوانه این حمایت ایستادگی کرد و امروز با دانش و شجاعت توانست در برابر اسرائیل بایستد و آن را شکست دهد.

انقلاب اسلامی جز برای نجات مردم مظلوم جهان شکل نگرفت و امام نیز فرمودند ما شریک غم مظلومان جهان هستیم.

امروز سخنان امام در دست و زبان مردم آزادی‌خواه جهان است و بر دیوارهای کاخ سفید نوشته شده است.

ما باور داریم پرچم مقاومتی که به دست امام خمینی (ره) برافراشته شد و به دست مقام معظم رهبری رسید به امام زمان سپرده خواهد شد تا در قدس که قبله اول مسلمانان است به اهتزاز در خواهد آمد.

پایان پیام/
 

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی