تصویب ۲ طرح در جلسه مشترک کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل و انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کمیسیون عمران و  انرژی

در جلسه مشترک کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل و انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها دو طرح به تصویب اعضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها از صبح امروز با برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی این شورا در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

بر اساس رویکرد جدید هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها، کمیسیون‌های هشت‌گانه این شورا بر اساس موضوع مشترک با هم ادغام شده و در دو کمیسیون جلسه مشترکی برگزار می‌کنند تا هم افزایی بهتری نسبت به بررسی و تصویب طرح‌ها وجود داشته باشد.

بر این اساس جلسه مشترک کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل و انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها برای بررسی طرح‌های در دستور کار به ریاست مشترک حجت‌الاسلام آقامیری و جعفر قاسمی برگزار شد.

در این جلسه دو طرح دستورالعمل نحوه حضور و مشارکت اعضای شوراهای اسلامی پایه و فرادست در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ملی، منطقه‌ای و استانی ( موضوع بند ۷ ماده ۸۸ قانون شوراها) و دستورالعمل نحوه و فرآیند پیگیری مطالبات شوراهای اسلامی پایه و فرادست از نهادها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط ( موضوع وظایف قانونی شوراهای اسلامی پایه و فرادست)، مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد.

لازم به ذکر است، تهیه و تدوین اولیه این طرح‌ها توسط مرکز پژوهش و آموزش شورای عالی استان‌ها و پس از پیشنهاد اعضا، انجام گرفته است.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی