نماینده استان قم در شورای عالی استان ها: محور بزرگراهی قم _ جعفریه، تبدیل به آزادراه شود
يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
حسینی پور

با توجه به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی جهت تبدیل محور قم _ جعفریه به آزادراه، انتظار می‌رود موضوع در دستور کار مسئولان استان قرار گرفته و مساعدت لازم جهت برقراری و ایجاد و تردد سرویس حمل و نقل عمومی در محور مذکور انجام شود.

سید علی حسینی‌‌پور نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به محور بزرگراهی قم _ جعفریه، گفت: این محور یکی از اصلی‌ترین راه‌های دسترسی به استان‌های همجوار و کریدور ارتباطی شمال و جنوب و محل جابه‌جایی کالاها و تولیدات صنعتی کشور و گمرکات جنوبی به فلات مرکزی ایران است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که همواره مورد مطالبه عمومی قرار داشته، موضوع تسهیل در جابجایی از شهر قم به شهر جعفریه و سایر شهرهای مجاور و بالعکس از طریق ایجاد و تردد سرویس حمل و نقل عمومی مطمئن است.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: هر چند محور مذکور طی چند سال اخیر با همت مسئولین استان آسفالت و چهار خطه و به محوری بزرگراهی تبدیل گردیده، اما انتظار اهالی شهرستان جعفرآباد که ارتقاء محور مذکور به آزادراه به عنوان پیش‌قراول امکان دسترسی اهالی به راه ایمن که یکی از شروط اصلی سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها استان در ایجاد و تردد سرویس حمل و نقل عمومی در محور مذکور است را برآورده نکرده و از این رو همواره به عنوان مطالبه‌ای به حق در بین عموم مردم شهرستان مطرح است.

حسینی‌‌پور اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی جهت تبدیل این محور به آزادراه، انتظار می‌رود موضوع در دستور کار مسئولان استان قرار گرفته و مساعدت لازم جهت برقراری و ایجاد و تردد سرویس حمل و نقل عمومی در محور مذکور انجام شود.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی