سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها: طرح اصلاح بندهایی از ماده ۳۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران تصویب شد
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کمیسیون عمران

فنودی با بیان اینکه ۳ طرح در دستور کار کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها بود گفت: دو طرح اصلاح بند (ه) و تبصره (۱) ذیل آن و تبصره (۲) بند (ز) ماده (۳۰) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاح تبصره ۱ بند (ه) ماده ۳۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران طرح مورد تصویب قرار گرفت.

حسین فنودی سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه ۳ طرح در دستور کار بود ۲ طرح آن با اصلاحاتی به تصویب رسید.

وی افزود: طرح اصلاح مواد ۴، ۵، ۱۰ و ۱۱ اصلاحیه آیین نامه اجرایی ماده یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها اولین طرح در دستور کار بود که مجلس به آن ایراد گرفته بود و شورای عالی استان‌ها بر این ایراد جوابیه ای داده بود.

فنودی افزود: این جوابیه مورد قبول اعضای کمیسیون قرار گرفت و با کلیت آن موافقت شد.

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها ادامه داد: طرح اصلاح بند (ه) و تبصره (۱) ذیل آن و تبصره (۲) بند (ز) ماده (۳۰) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران دیگر طرح در دستور کار بود و با اصلاحاتی به تصویب رسید.

نماینده استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنین طرح اصلاح تبصره ۱ بند (ه) ماده ۳۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نیز در دستور کار قرار گرفت و به اصلاحاتی کلیات آن تصویب شد.
پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی