رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی خبر داد: تصویب ۲ طرح در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کمیسیون فرهنگی

گوزلی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها گفت: دو طرح شیوه نامه کدگذاری دوره‌های آموزشی شوراهای اسلامی پایه و فرادست و طرح اصلاح بند (ه) و تبصره (۱) ذیل آن و تبصره (۲) بند (ز) ماده (۳۰) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در این جلسه تصویب شد.

علی گوزلی نماینده استان البرز و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره با برگزاری جلسه کمیسیون گفت: جلسه کمیسیون با بررسی ۴ طرح در دستور کار برگزار شد.
وی افزود: طرح اصلاح مواد ۴، ۵، ۱۰ و ۱۱ اصلاحیه آیین نامه اجرایی ماده یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها بررسی شد و اعضا تصمیم گرفتند این طرح به کمیسیون اصلی ارجاع شود و نظر این کمیسیون اصل قرار گیرد.

گوزلی ادامه داد: شیوه نامه کدگذاری دوره‌های آموزشی شوراهای اسلامی پایه و فرادست دیگر طرح در دستور کار بود که به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: طرح اصلاح بند (ه) و تبصره (۱) ذیل آن و تبصره (۲) بند (ز) ماده (۳۰) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نیز بررسی شد و با اصلاحاتی به تصویب رسید.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها افزود: طرح اصلاح تبصره ۱ بند (ه) ماده ۳۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نیز رد شد.
پایان پیام/

شبکه های اجتماعی