دبیر هئیت رئیسه شورای عالی استان‌ها خبر داد: استقرار موکب ثارالله شورای اسلامی استان البرز در مسیر نجف به کربلا در عمود 804
دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
قره حسنلو

قره حسنلو با بیان اینکه موکب ثارالله شورای اسلامی استان البرز در مسیر نجف به کربلا در عمود 804 مستقر است بیان کرد: این موکب آماده خدمات رسانی به زائران اربعین است.

علیرضا قره حسنلو رئیس شورای استان البرز و نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به برپایی موکب ثارالله شورای اسلامی استان البرز در مسیر کربلا به نجف گفت: برای دومین سال پیاپی افتخار این را داشتیم که موکب ثارالله شورای اسلامی استان البرز را برای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین برپا کنیم.

وی افزود: این موکب در راستای خدمت رسانی به زائران خدماتی ارائه می‌کند و در تلاش هستیم این خدمات را گسترش دهیم.

رئیس شورای استان البرز تصریح کرد: موکب این شورا به صورت مشترک با عراقی‌ها از روز ۵ شهریور در مسیر نجف به کربلا راه اندازی شده و با هماهنگی انجام شده، خادمان نیز اعزام شدند و مقرر است ٣ شیفت پخت نان در این موکب، انجام شود.

مدیر اجرایی موکب ثارالله تصریح کرد: افزون بر این، روزانه در 3 وعده به تعداد 1500 پرس غذا سرو می‌شود و خدمات اسکان و محل استراحت هم در اختیار زائران عزیز قرار می‌گیرد.

قره حسنلو تصریح کرد: ادامه داد: در ایستگاه صلواتی که در این مسیر راه‌اندازی شده دو گروه پزشکی مستقر خواهند شد. وسایل پزشکی پیش از این از طریق هلال احمر به کشور عراق ارسال شده که هماهنگی تهیه ملزومات پزشکی انجام خواهد شد.

دبیر هئیت رئیسه شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه جناب آقای صادقی رئیس دبیرخانه شورای عالی استان‌ها رئیس هیئت امنای موکب ثارالله است بیان کرد: تاکنون 40 نفر در این موکب خدمت رسانی می‌کنند و فضا برای علاقه مندان شورایی به‌ویژه اعضا و کارکنان شورای عالی استان‌ها برای خدمت در این موکب و استفاده از خدمات آن فراهم است.

وی تصریح کرد: موکب ثارالله شورای اسلامی استان البرز در مسیر نجف به کربلا در عمود 804 استقرار یافته و آماده پذیرایی از زائران سالار شهیدان است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی