نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها: هفته دولت یادآور فداکاری فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب است
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
حصیرباف

حصیرباف ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاء کننده روزهای پرشور خدمت گذاری شهیدان بزرگ رجائی و باهنر است.

کوروش حصیرباف، نماینده استان سمنان و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاء کننده روزهای پرشور خدمت گذاری شهیدان بزرگ رجائی و باهنر است.

وی به نقل از بیان مقام معظم رهبری افزود: شهید رجایی هیچ‌گاه در برابر مقام و قدرت جذب نشد و توانست ملاک کار برای خدا را بر همه ارزش‌ها حاکم کند و فرمودند مسئولان کشور امروز از حمایت ملت برخوردار هستند و این چیزی است که در هیچ نقطه‌ای از دنیا نیست و هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی‌تواند موفق شود‌.

حصیرباف در پایان گفت: تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری و از خود گذشتگی دلیر مردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد دولت در کشور و در استان سمنان به ویژه همکاران خدوم تبریک گفت و در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری برای همگان آرزوی موفقیت کرد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی