نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها: برای اولین بار نزدیک به ۱۰ هزار نفر در لیگ بازی‌های افراد دارای معلولیت شرکت کردند
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
آقامیری

آقامیری گفت: در معاونت اجتماعی در این دوره، برای اولین بار حدود ۱۰ هزار نفر در لیگ بازی‌های افراد دارای معلولیت شرکت کردند که این‌ها در سطح مدارس کودکان دارای معلولیت مراکز نگهداری و سازمان‌های مردم نهاد انجام شده است‍‌‌‌.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه پیام این جلسه پرسش و پاسخ بین شورای شهر و شهرداری پیام مهر و محبت به افراد معلول جامعه است؛ گفت: این افراد بدانند که شورا و شهرداری دغدغه دارند‍‌‌‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، حجت الاسلام سید محمد آقامیری پس از استماع پاسخ شهردار تهران درخصوص جابه جایی سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین گفت: پیام این جلسه پرسش و پاسخ بین شهرداری و شورای شهر، پیام مهر و محبت نسبت به جامعه معلولان و خانواده و افراد دارای معلولیت در جامعه است‍‌‌‌. این عزیزان بدانند شهرداری و شورای شهر دغدغه خدمت به این افراد را دارند‍‌‌‌.

وی افزود: در معاونت اجتماعی در این دوره، برای اولین بار حدود ۱۰ هزار نفر در لیگ بازی‌های افراد دارای معلولیت شرکت کردند که این‌ها در سطح مدارس کودکان دارای معلولیت مراکز نگهداری و سازمان‌های مردم نهاد انجام شده است‍‌‌‌. برای اولین بار استعدادیابی افراد دارای معلولیت در قالب برنامه‌های تلویزیونی انجام شده و برگزاری دوره‌های «فعال شو» به تعداد ۵۰ برنامه در سطح بوستان‌ها و سرای محلات تشکیل شده است.

آقامیری با تأکید بر پیگیری و جدیت شورای شهر تهران برای پیگیری و رسیدگی به مسائل جانبازان و معلولین گفت: افراد اطلاع داشته باشند پیگیر این موضوعات در شورا هستیم. ما در سرای محلات، برنامه چهارشنبه‌های معلولان داریم و شهرداری با خانواده افراد دارای معلولیت، ارتباط مستمر دارد‍‌‌‌.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران افزود: در بحث مناسب سازی سال ۱۴۰۱، حدود ۳۵۴ کیلومتر مناسب سازی شده و امسال ۳۷۷ کیلومتر در برنامه داریم که تاکنون ۵۴ کیلومتر انجام شده است‍‌‌‌. ان شاءالله این روند ادامه پیدا می‌کند و ما هم پیگیر موضوعات مرتبط با معلولان هستیم . امیدوارم این پیام انعکاس خوبی داشته باشد‍‌‌‌.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی