نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها: خاموشی برق چاه‌های کشاورزی پس از دو سال سرمازدگی محصولات، کشاورزان یزدی را مستأصل کرده است
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
حیدری

حیدری گفت: کشاورزان یزدی پس از دو سال سرمازدگی محصولاتشان، دیگر رمقی برای کار و فعالیت ندارند و این خاموشی‌ها نیز مشکلات را دوچندان و آن ها را مستأصل کرده است.

حسین حیدری نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه خاموشی‌های متعدد برق چاه‌های کشاورزی برای کشاورزان یزدی، موجب خسران و ضرر آن‌ها شده است، گفت: علاوه بر استان یزد، کشاورزان سایر استان‌های مرکزی کشور نیز دچار این مشکل هستند.

وی افزود: کشاورزان یزدی پس از دو سال سرمازدگی محصولاتشان، دیگر رمقی برای کار و فعالیت ندارند و این خاموشی‌ها نیز مشکلات را دوچندان و آن ها را مستأصل کرده است.

عضو شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: ما مدیریت مصرف را قبول داریم اما در این دمای ۵۰ درجه به دلیل خاموشی برق چاه‌های کشاورزی به اندازه‌ای خسارت وارد شده که کشاورزان حاضر هستند برق منزلشان قطع شود اما کارشان تعطیل نشود.

حیدری اظهار داشت: این که در این شرایط و پس از دو سال خسارت ناشی از سرمازدگی، شرایط کشاورزان را در نظر نگیریم مانند این است که به فردی که بسیار تشنه است بگوییم آب نخورد زیرا آب کم است. بنابراین از مسئولان وزارت نیرو این انتظار وجود دارد تا تدبیری اندیشیده شود که کشاورزان نیز انگیزه ادامه فعالیت داشته باشند چرا که امنیت غذایی کشور در گرو جهاد و کار همین عزیزان است.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی