نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌‌ها: خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با فساد و شفاف سازی هستند
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
خدری

خدری با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با فساد و شفاف سازی هستند گفت: رسالت خبرنگاری هدایت جامعه به سوی توسعه است.

امید خدری نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالین این حوزه گفت: رسالت خبرنگاری شفاف سازی و اطلاع رسانی و مبارزه با فساد و تبعیض است.

خدری ادامه داد: خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات می‌توانند با روشنگری‌های خود در راستای هدایت افکار عمومی نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه‌ها، مصائب و مشکلات هستند و می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

وی اظهار کرد: حمایت از خبرنگاران می‌تواند به جریان آزاد اطلاعات که زمینه ساز فساد زدایی و رفتن به سمت توسعه است کمک کند.

وی در پایان ضمن تبریک دوباره روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد خبرنگاران بتوانند در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و با تاسی از راه و روش شهید صارمی به شناساندن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کمک کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی