نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها: شکاف میان مردم و حاکمیت یکی از تهدیدات دشمنان است
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
گوزلی

گوزلی با بیان اینکه متاسفانه تفرقه افکنی و سواستفاده از اقوام تبدیل به روش برخی از نامزدهای ورود به مجلس شده است گفت: لازم است دستگاه‌های ناظر با این اقدامات برخورد جدی کنند.

علی گوزلی نماینده استان البرز و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود در هجدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها ضمن اشاره به نزدیک شدن به زمان رقابت انتخاباتی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی بیان کرد گاهاً در این فضا برخی کاندیدها با صحبت‌های عوام فریبانه سعی در جلب توجه مردم دارند و از کاهش نرخ تورم، افزایش نرخ اشتغال، تسهیل در امر ازدواج و همسان سازی حقوق بازنشستگان صحبت می‌کنند.

این عضو شورای اسلامی استان البرز در ادامه تصریح کرد: از آنجاکه جامعه تشکیل شده از اقشار مختلف سنی، جمعیتی ،مذهبی، دینی با وضعیت‌های اقتصادی و رویکردهای سیاسی متفاوت، که این تفاوت‌ها باعث عدم توانایی درک متقابل اعضای جامعه از همدیگر می شود و در نتیجه این تفاوتها به تعارض‌هایی تبدیل می‌شود که سبب چندقطبی شدن و صف بندی‌ها می‌شود و ازآن به عنوان شکاف اجتماعی یاد می‌کنند.

وی در ادامه افزود: این مساله زنگ خطری برای فروپاشی بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی هر جامعه می‌باشد که در چنین شرایطی تلاش برای بقا و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی و تقویت وفاق و اتفاق ملی و جلب رضایتمندی حداکثری آحاد مردم توسط قوای حاکمیت که مجلس جزیی از آن هست، از اوجب واجبات است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد فاصله میان مردم و حاکمیت یکی از بزرگترین تهدیدات سال‌های اخیر دشمنان خارجی و به‌ویژه جریان نفاق و نفوذ در کشور ما است که در صورت عادی انگاری و بی توجهی و عدم برنامه ریزی صحیح مدیران، جهت اصلاح اشتباهات فاحش به طور حتم رسانه‌های معاند در هجمه‌های دوباره بر طبل نفاق خواهند کوبید و از تلقین خودتحقیری استفاده می‌کنند و نهایتاً با افزایش شکاف‌های عمیق بین حاکمیت و مردم از هیچ شیطنت و شرارتی دریغ نخواهند کرد.

گوزلی در ادامه خاطر نشان کرد: درخت این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و توسط خانواده معظم شهدا محافظت می‌شود و متأسفانه ضعف مدیران نالایق و ناکارآمد و عملکرد مأیوسانه آن‌ها و همچنین جهت دهی دشمنان قسم خورده که از طریق فضای مجازی انتشار اخبار مأیوس کننده درصدد جداکردن نسل جوان و نوجوان از مردم و حاکمیت هستند.

وی در پایان بیان کرد آنچه که اهمیت دارد ساماندهی رصد دقیق قبل از ثبت نام کاندیدها در انتخابات و ورود افراد متخصص، سلامت و با تجربه و فارغ از نگرش سیاسی است که این مساله نیازمند پایش و نظارت دقیق اطلاعاتی است. به امید آنکه بتوانیم مشارکت حداکثری را در انتخابات داشته باشیم و افراد صالح را وارد خانه ملت کنیم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی