رئیس کمیسیون امور اقتصادی، برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها: تصویب گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
کمیسیون برنامه

خراسانی گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، معصومه خراسانی رئیس کمیسیون امور اقتصادی، برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها در مورد برگزاری جلسه این کمیسیون، گفت: ۶ طرح در نشست امروز کمیسیون مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. نظر غالب اعضا این بود که فرمت بودجه بسیار کلی بوده و مورد تأیید کمیسیون نیست و اصلاح آن ضروری است و مقرر شد فرمت بودجه در کمیسیون تهیه و به هیئت رئیسه ارسال شود تا در بودجه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

خراسانی خاطرنشان کرد: طرح تشکیل کمیته‌ها و مجامع ذیل شورای عالی استان‌ها اعلام وصول شد و مقرر گردید در جلسه بعد مورد بررسی قرار گیرد. همچنین رسیدگی به طرح مدیریت یکپارچه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به دلیل ضرورت بررسی بیشتر به جلسه بعد موکول شد.

وی ادامه داد: طرح استفساریه در خصوص ماده واحده قانون راجع به منع توقیف اموال منقول و غیرمنقول متعلق به شهرداری‌ها به تصویب نرسید. همچنین درخواست عودت و بررسی مجدد قانون پسماند از فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب نرسید.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در خصوص ساختار و شرح وظایف تفصیلی ردیف‌های شغلی دبیرخانه شورای اسلامی شهر رشت و بوشهر مقرر شد تعدادی چارت به صورت تیپ به این شوراها ارائه گردد تا طبق آن عمل شود.

خراسانی در پایان از تصویب الحاق یک بند به ماده ۳۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران خبر داد و گفت: این طرح نیز مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی