نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها: تصویب ۵ طرح در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کمیسیون فرهنگی

زنده دل با بیان اینکه ۵ طرح در دستور کار کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها قرار داشت گفت: تمام طرح‌ها از سوی اعضا بررسی و تصویب شد.

محمود زنده دل نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ۴ طرح در دستورکار این کمیسیون قرار داشت گفت: مدیریت یکپارچه آتش نشانی و خدمات ایمنی کشور اولین طرح در دستور کار بود که بررسی و تصویب شد.

وی افزود: ساختار و شرح وظایف تفصیلی ردیف‌های شغلی دبیرخانه شورای اسلامی بوشهر دیگر طرح در دستور کار بود که مصوب شد.

زنده دل ادامه داد: الحاق یک بند و ۳ تبصره به ماده ۳۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نیز بررسی شد و مقرر گردید در بند ح واژه «روستا» حذف گردد چرا که ارائه گواهینامه آموزشی از سوی اعضای روستا امکان پذیر نیست.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: استفساریه در خصوص ماده واحده قانون راجع به منع توقیف اموال منقول و غیرمنقول متعلق به شهرداری‌ها و بررسی درخواست عودت مصوبه شورای عالی استان‌ها از فراکسیون محیط زیست مجلس با عنوان اصلاح قانون مدیریت پسماند از دیگر طرح‌هایی بود که به تصویب رسید.
پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی