پوربلوچی خواستار شد: وام‌های دامداران زرند امهال شود
چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
پوربلوچی

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت اقتصادی نامطلوب دامداران زرندی، گفت: از وزیر محترم جهاد کشاورزی و مسئولین بانک مرکزی تقاضا دارم تا نسبت به امهال وام‌های این افراد دستور لازم را صادر کنند.

غلامرضا پوربلوچی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه دامداران و عشایر شهرستان زرند به دلیل خشکسالی‌های متوالی وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند، گفت: از وزیر محترم جهاد کشاورزی و مسئولان بانک مرکزی تقاضا دارم تا نسبت به امهال وام‌های این افراد دستور لازم را صادر کنند.

وی افزود: تعدادی از این دامداران حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان وام دامداری برای تهیه خوراک دام از بانک کشاورزی دریافت کرده اند و اکنون که زمان سررسید آن فرارسیده به دلیل وضعیت نامطلوب اقتصادی قادر به بازپرداخت وام خود نیستند.

عضو شورای عالی استان‌ها در پایان خاطرنشان کرد: امهال وام این دامداران قطعا به این عزیزان کمک می‌کند تا در سال رشد تولید، بیش از پیش تلاش خود را معطوف به دامداری کنند  و از کار خود دست نکشند و این قطعاً به امنیت غذایی کشور نیز کمک شایانی می‌کند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی