در دیدار ملکی با استاندار کرمانشاه صورت گرفت: پیگیری مسائل شورایی استان کرمانشاه و مهمترین مشکلات مردم
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
ملکی

کامران ملکی نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها به همراه رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه سیدمهدی طالقانی با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

کامران ملکی نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به دیدار خود با استاندار این استان، گفت: به همراه رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه آقای سیدمهدی طالقانی با دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و راجع به مسائل مهم استان و شوراها، گفت‌وگو و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: در این دیدار موضوعات مختلفی از جمله ظرفیت‌های متعدد مادی و معنوی اربعین حسینی برای استان کرمانشاه، مشکلات شهرها و روستاهای استان، سکونتگاه های غیر رسمی، آسفالت معابر روستایی، درخواست حضور اعضای شورای اسلامی شهرها در شورای اداری شهرستان شهرستان، بهسازی وسایل نقیه شهرداری ها، ضرورت استفاده مناسب از بافت های فرسوده و تاریخی و بهسازی آنها مطرح و بررسی شد.

ملکی در پایان ابراز امیدواری کرد تا اینگونه جلسات جهت نزدیکی هر چه بیشتر نظرات و دیدگاه های نظام شورایی و قوه مجریه ادامه داشته باشد و خاطرنشان کرد: تدوام این دیدارها، قطعاً می‌تواند به کاهش مشکلات مردم نیز کمک کند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی