سخنگوی کمیسیون معماری، شهرسازی و توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها: طرح الحاق (1) بند و (3) تبصره به ماده 30 قانون شوراها تصویب شد
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کمیسیون معماری

ناصری با بیان اینکه کمیسیون معماری، شهرسازی و توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها با 3 طرح در دستورکار آغاز شد گفت: الحاق (1) بند و (3) تبصره به ماده 30 قانون وظایف، تشکیلات و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران یکی از این طرح‌ها بود که کلیات آن به تصویب رسید.

محمد ناصری سخنگوی کمیسیون معماری، شهرسازی و توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، در خصوص جلسه امروز این کمیسیون، گفت: دستور کار کمیسیون با 7 طرح در دستور کار برگزار شد.

وی افزود: موضوع پیشنهاد اصلاحی الحاق (1) بند و (3) تبصره به ماده 30 قانون وظایف، تشکیلات و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

ناصری اظهار داشت: همچنین گزارشی از مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص نظام تراکمی شهرها و موضوع احتکار زمین در این جلسه طرح شد.

سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی و توسعه روستایی شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: گزارشی از پیشرفت لایحه اصلاحیه ماده 99 قانون شهرداری‌ها در دولت و وزارت کشور ارائه شد و در ادامه جلسه ساختار و سازمان اجرایی شوراهای اسلامی شهر مشهد و بوشهر مطرح و مقرر گردید موضوع از طریق منابع انسانی بررسی و به صحن ارائه شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی