رئیس کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها خبر داد: تصویب 2 طرح در کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کمیسیون انرژی

قاسمی جیردهی با بیان اینکه 3 طرح در دستور کار کمیسیون بود گفت: کلیات 2 طرح آیین‌نامه اجرایی ماده 2 قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها و طرح الحاق (1) بند و (3) تبصره به ماده 30 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به تصویب کمیسیون رسید.

جعفر قاسمی جیردهی رئیس کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به برگزاری جلسه کمسیون متبوع خود گفت: طرح اصلاح آیین نامه اجرایی ماده 2 قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها اولین طرح در دستور کار بود که کلیات آن به تصویب رسید.

قاسمی جیردهی افزود: طرح دیگر در دستورکار طرح الحاق (1) بند و (3) تبصره به ماده 30 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بود که با اصلاحاتی به تصویب رسید.

وی افزود: همچنین طرح درخواست عودت طرح اصلاح قانون پسماند نیز مورد بررسی قرار گرفت اما از آنجایی که این طرح در فراکسیون اصل 90 مجلس در دست بررسی است، اعضای کمیسیون بر این نظر بودند که کارگروهی متشکل از اعضای شورای عالی استان‌ها در کمیسیون اصل 90 حضور یابند و پیشنهادات شورای عالی استان‌ها را ارائه کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی