رئیس شورای استان البرز خبر داد: حضور روسای کمیسیون‌های فرهنگی – اجتماعی در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان البرز
سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
قره حسنلو

قره حسنلو گفت: در جلسه مشترک روسای کمیسیون‌های فرهنگی - اجتماعی شوراهای شهر با معاونان فرهنگی - اجتماعی شهرداری‌های استان البرز مصوب شد که روسای این کمیسیون‌ها در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان البرز شرکت کنند.

علیرضا قره حسنلو نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای استان البرز در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان با اشاره به برگزاری سومین جلسه مشترک روسای کمیسیون‌های فرهنگی - اجتماعی شوراهای شهر با معاونان فرهنگی - اجتماعی شهرداری‌های استان البرز با حضور معاون سیاسی – امنیتی استانداری البرز گفت: این جلسات به منظور تبادل نظرات و تجربیات و گفت و گو در خصوص مشکلات و برنامه‌های مشترک برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه دبیرخانه مشترک کمیسیون‌های فرهنگی - اجتماعی شورای شهرها و معاونت‌های فرهنگی - اجتماعی شهرداری‌های استان البرز تشکیل شد و مقرر گردید برنامه‌های پیشنهادی ارائه گردد تا در آینده با محوریت شورای استان البرز به صورت مشترک برگزار شود.

قره حسنلو تصریح کرد: از دیگر تصمیمات این جلسه این بود که مقرر شد این جلسات به صورت دوره‌ای در شهرهای مختلف استان برگزار شود و نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی – اجتماعی شوراها و شهرداری‌های شهر میزبان نیز در حاشیه این جلسه برپا شود.

رئیس شورای استان البرز تصرح کرد: همچنین در هرجلسه یکی از متولیان فرهنگی استان برای حضور در جلسه در راستای هم افزایی دعوت می‌شود تا ضمن ارائه آخرین تحولات این حوزه مشکلات و پیشنهادات اعضای کارگروه را بشنوند.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: از سوی دیگر تصمیم بر این شد که یک یکپارچگی و هماهنگی در تبلیغات و کارهای فرهنگی در میان شهرهای استان برقرار شود.

عضو شورای عالی استان ها تصریح کرد: این جلسات به صورت استانی برای اولین بار در استان البرز و به همت شورای استان البرز برگزار شد که پس از آن در شهرهای دیگر نیز برگزار می‌شود.

دبیر هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها بیان داشت: همچنین پیشنهاد شد سند یکپارچه فرهنگی استان البرز تدوین شده و به تصویب استان برسد تا یک کار هماهنگ در سطح استان از نظر فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

قره حسنلو خبر داد: در این جلسه مصوب شد که روسای کمیسیون‌های فرهنگی – اجتماعی در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان البرز شرکت کنند. این مسئله به تایید معاون محترم استاندار نیز رسید و قرار شد در به صورت کتبی ابلاغ شود.

رئیس شورای استان البرز تصریح کرد: هفته آینده نیز دومین جلسه روسای کمسیون‌های خدمات شهر و محیط زیست با معاونت‌های مرتبط در شهرداری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جلسات به صورت مرتبط و هفتگی برای کمیسیون‌های 4 گانه شوراهای شهر برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی