نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: مطالبات گندمکاران کرمان پرداخت شود
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
خارایی5

خارایی از پرداخت نکردن مطالبات گندمکاران کرمان، گلایه کرد و خاطرنشان ساخت: بسیاری تنها راه درآمدشان همین کشاورزی است و این موضوع باعث ایجاد چالش و به وجود آمدن نارضایتی شده است.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با تبریک هفته روابط عمومی، گفت: روابط‌عمومی شورای عالی استان‌ها از موفق‌ترین‌ها در حیطه وظایف خود بوده است و باعث شده دستاوردهای بدست آمده دوره ششم شوراها، بیشتر دیده شود.

وی در ادامه از پرداخت نکردن مطالبات گندمکاران کرمان، گلایه کرد و خاطرنشان ساخت: بسیاری تنها راه درآمدشان همین کشاورزی است و این موضوع باعث ایجاد چالش و به وجود آمدن نارضایتی شده است.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: مسائل کشاورزی، با امنیت غذایی کشور مرتبط است و نباید طوری عمل کرد که باعث دلسردی و بی انگیزگی کشاورزان شود و دولت هر چه سریع‌تر به موضوع پرداخت مطالبات این عزیزان ورود کند.

خارایی در ادامه بیان داشت: وزارت بهداشت، آمبولانس‌های بیشتری برای جاده‌های بین شهری به خصوص در جنوب کرمان اختصاص دهد چرا که ظرفیت فعلی، کافی نیست و گاهی به دلیل کمبود آمبولانس و دیر رسیدن آن‌ها، مصدومان تصادفات به بیمارستان نرسیده، دار فانی را وداع می‌گویند.

وی در پایان با بیان اینکه از ظرفیت جوانان در پست‌های کلیدی استان کرمان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: از نیروهای فرسایشی در مدیریت‌ها استفاده می‌شود که این امر باعث کند شدن روند فعالیت‌ها شده است. برای مثال در حوزه راه و مسکن به خصوص در جنوب کرمان کارهای به زمین افتاده زیادی است که علاوه بر بودجه ملی، نیاز به نیروهای متخصص، جوان و جهادی دارد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی