نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها: کمبود بیمارستان، از مشکلات اساسی بهداشت و درمان استان است
يکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
دیدار

نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها گفت:  یکی از مشکلات اساسی استان در حوزه بهداشت و درمان، کمبود بیمارستان در برخی شهرستان ها و نبود اعتبار برای پیشرفت بیمارستان های در حال ساخت است.

خسرو دیدار نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها،  با بایان اینکه مشکلات زیرساختی بخش بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است که انتظار داریم به این بخش توجه ویژه شود، گفت: بیمارستان شهید رجایی شهرستان گچساران و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با مشکلات جدی مواجه هستند همچنین بیمارستان تازه ساخته شده شهر لیکک نیز باید تجهیز شود که نیاز به اعتبارات ویژه‌ای داریم.

وی افزود: مشکلات زیربنایی و روبنایی در حوزه های مختلف بهداشت و درمان شهرستان ها و مرکز استان وجود دارد که  تحقق این مطالبات  نیازمند همت و توجه جدی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار و نمایندگان مجلس برای تامین اعتبارات و پیگیری های آنها دارد.

نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی استان در حوزه بهداشت و درمان کمبود بیمارستان در سطح استان  و نبود اعتبار برای پیشرفت بیمارستان های در حال ساخت است.

دیدار اظهار داشت: در زمینه نیروهای سلامت و درمان در استان با کمبود مواجه هستیم و استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی می‌باشد که فاقد بیمارستان تخصصی سوختگی است و از رادیوتراپی نیز محروم هستیم.

وی در پایان با اشاره به وجود برخی مشکلات ریشه ای و طولانی مدت شدن روند ساماندهی برخی امور در حوزه بهداشت و درمان، گفت: حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان عزمی راسخ و تلاشی جهادی می طلبد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی