شوراهای اسلامی باید زمینه‌ جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنند
سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
میری

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شوراهای اسلامی باید در راستای توسعه شهر، زمینه‌ جذب سرمایه‌گذار را فراهم، از ساخت‌وسازهای بدون اساس جلوگیری و یک گذر فرهنگی در شهر تعریف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها بهمن میری در سیزدهمین اجلاس شورای استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به کم‌توجهی مسئولان شهرستانی به شوراهای اسلامی سطح شهرستان اظهار کرد: شوراهای اسلامی پیگیر مطالبات مردمی هستند و برای رفع خلأهای موجود در منطقه گاهی مطالبات را به‌صورت استانی پیگیری می‌کنند.

وی افزود: در این راستا انتظار می‌رود مجمع نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری پیگیری‌های لازم را در سطح ملی انجام دهد تا بتوان طرح‌های شهری و روستایی بیشتری در استان اجرایی و عملیاتی کرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در تصمیم‌گیری‌های جلسات شورا اظهار کرد: شوراهای اسلامی بر مبنای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نیازهای هر منطقه شکل گرفته است و مصوبات آن‌ها در محدوده مناطق خود اجرا می‌شود، لذا باید کاربردی و اجرایی و بر مبنای رعایت دقیق قانون و مقررات تصویب شود.

وی با بیان اینکه بعضی از روستاهای شهرستان کیار جمعیت قابل توجهی دارد، تصریح کرد: به‌منظور بهره‌مندی جوانان و ایجاد شادابی و نشاط در روستاها، درخواست احداث سالن ورزشی در روستاهای با جمعیت بالا در شهرستان کیار باید جزو اولویت‌ها باشد تا از مهاجرت اهالی روستا جلوگیری شود.

میری با اشاره به لزوم سلیقه‌ای عمل نکردن در شوراهای اسلامی تاکید کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای توسعه شهر، زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار را فراهم، از ساخت‌وسازهای بدون اساس جلوگیری و یک گذر فرهنگی در شهر تعریف کنند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کیار در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: تمام تلاش شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری داشتن فعالیتی مبتنی بر عقلانیت، آگاهی و همراهی با مدیران و به دور از سلایق سیاسی بوده است.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی