نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها: نگاه به شوراها باید اجتماعی باشد نه سیاسی
سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
ملکی

ملکی گفت: شوراها یک نهاد اجتماعی و مردمی هستند و نگاه به شوراها نباید بر مبنای مسائل سیاسی باشد و هر جا سایه سیاسی کاری در این نهاد افتاده است، آسیب های جدی را شاهد بوده‌ایم.

کامران ملکی نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه شوراها نمادی از جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: شوراها، نماد تحقق‌بخشی به مردم‌سالاری دینی هستند.

 وی افزود: شوراها طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف، از نهادی تصمیم‌گیر و تأثیرگذار به یک نهاد مشاور و همکار تبدیل شدند که البته در دوره فعلی، تلاش‌های مثبت و گام‌های مهمی برای ارتقای نقش و جایگاه شوراها انجام شده است.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: شوراها یک نهاد اجتماعی و مردمی هستند و نگاه به شوراها نباید بر مبنای مسائل سیاسی باشد و هر جا سایه سیاسی کاری در این نهاد افتاده است، آسیب های جدی را شاهد بوده‌ایم.

ملکی همچنین اظهار داشت: شوراها به واسطه ارتباط با مردم، مطالبات مردمی را بیشتر می پذیرند اما قوانین و اختیارات اجازه نمی دهند که این مطالبات به درستی توسط شوراها پیگیری شود.

وی در پایان بیان داشت: شوراها در صورتی می‌توانند نقش تاثیرگذار خود در اداره کشور را به بهترین شکل ایفا کنند که اختیارات و مسئولیت‌های آن‌ها به همان مقداری برسد که قانون اساسی پیش‌بینی کرده است.

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی