سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها: دبیرخانه شورای عالی استان ها، گزارش تفریغ بودجه سال 1401 را تا پایان خرداد ارائه خواهد کرد
جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
کمیسیون برنامه

رحیمی گفت: هم چنین اعضای کمیسیون، مصوب نمودند که دبیرخانه شورا موظف است طبق ماده ۴ آیین نامه، تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ و صورت های مالی را حداکثر تا پایان خردادماه (اجلاس خرداد شورای عالی استانها) به اعضای شورا ارائه کند.

محمدکاظم رحیمی سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در خصوص نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، کلیات بودجه سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت که با رای اکثریت مطلق اعضا مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: اما با توجه به ابهامات موجود در ردیف های ۲ و ۳ و ۷ و ۹، پیشنهاداتی جهت اصلاح جزییات بودجه ارائه شد و این در حالی است که ایراد شکلی نیز به بودجه پیشنهادی وارد بود که لازم است این مشکل نیز برطرف شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: هم چنین اعضای کمیسیون، مصوب نمودند که دبیرخانه شورا موظف است طبق ماده ۴ آیین نامه، تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ و صورت های مالی را حداکثر تا پایان خردادماه (اجلاس خرداد شورای عالی استانها) به اعضای شورا ارائه کند.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی