نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: جایگاه شوراها در دوره فعلی بهبود پیدا کرده است
سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
عباس زاده

عباس زاده گفت: شرایط و جایگاه شوراها مانند گذشته نیست و با حضور و تلاش های سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در این نهاد، وضعیت بهبود پیدا کرده هر چند هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

علیرضا عباس‌زاده نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به شرایط فعلی جامعه شورایی، گفت: شرایط و جایگاه شوراها مانند گذشته نیست و با حضور و تلاش های سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در این نهاد، وضعیت بهبود پیدا کرده هر چند هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: همان‌گونه که جایگاه شورای عالی استان‌ها ارتقا پیدا کرده، در شوراهای پایه نیز باید همین اتفاق بیفتد و به شوراهای بخش و شهرستان و استان تسری پیدا کند.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: شوراهای پایه از جمله شهرهای کوچک و روستاها نیاز به حمایت بیشتری دارند، این افراد با کمترین دستمزد بیشترین پیگیری‌های مرتبط با مردم حتی حل اختلافات را دنبال می‌کنند و نیاز است بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

عباس‌زاده در پایان ابراز امیدواری کرد اقدامات خوبی که در زمینه بهبود جایگاه شوراها در حال انجام است، ادامه پیدا کند و شاهد نقش‌آفرینی گسترده‌تر شوراها در مدیریت کشور باشیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی