نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها: نقش شورای روستاها در کنار دهیاری‌ها در تصمیم گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
حصیرباف

حصیرباف با اشاره به بررسی طرح «الحاق (۱۹) بند به تبصره (2) ماده (۹۹) قانون شهرداری‌ها مصوب ۱۳۳۴/۰۴/۱۱ با اصلاحات و الحاقات بعدی» در جلسه کمیسیون گفت: نظر اعضای کمیسیون این بود که نقش شورای روستاها در کنار دهیاری‌ها در تصمیم گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کوروش حصیرباف نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها در خصوص برگزاری کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه کمیسیون «الحاق (۱۹) بند به تبصره (2) ماده (۹۹) قانون شهرداری‌ها مصوب ۱۳۳۴/۰۴/۱۱ با اصلاحات و الحاقات بعدی» در دستور جلسه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح تصویب نشد، توضیح داد: کلیات این طرح مورد بحث و برررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت و نقش طرح فوق در استان‌های کشور مقرر گردید جلسه‌ای مشترک بین  اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل، کمیسیون معماری، شهرسازی و توسعه روستایی با حضور نمایندگانی از کلانشهرها و همچنین کارشناسان و صاحب نظران جهت انجام کار کارشناسی بیشتر برگزار شود.

 حصیرباف تصریح کرد: همچنین در خصوص این طرح اعضای کمیسیون تاکید کردند که بایستی نقش شورای روستاها در کنار دهیاری‌ها در تصمیم گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: در این جلسه اسماعیل زیارتی سرپرست مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها پیرامون شیوه نامه برگزاری نکوداشت هفته شوراها توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی