سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای عالی استان‌ها: بررسی 2 طرح در نشست کمیسیون معماری و شهرسازی شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
ناصری

ناصری گفت: اصلاح ماده ۶ و ۷ قانون تشکیل و وظایف شورای امنیت کشور و بررسی پیشنهاد وزارت کشور در خصوص اصلاحیه ماده ۹۹ قانون شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه امروز کمیسیون معماری و شهرسازی شورای عالی استان‌ها بررسی شد.

محمد ناصری سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری نشست این کمیسیون به صورت مجازی، گفت: تبادل نظر و گفت‌وگو پیرامون شیوه برگزاری نکوداشت هفته شوراها نخستین دستور کار کمیسیون معماری و شهرسازی بود.

وی افزود: در ادامه اصلاح ماده ۶ و ۷ قانون تشکیل و وظایف شورای امنیت کشور بررسی شد که با توجه به تداخل وظایف شوراهای شهر و روستا با این شورا با پیشنهاد ارائه شده جهت عضویت رئیس شورای استان و شهرستان در این شورا مخالفت صورت گرفت.

ناصری اظهار داشت: بررسی پیشنهاد وزارت کشور در خصوص اصلاحیه ماده ۹۹ قانون شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با توجه به ایرادات شکلی و ماهوی این پیشنهاد و عدم حل مشکلات از طریق این اصلاحیه اعضا با کلیت آن مخالفت کرده و مقرر شد دبیرخانه کمیسیون ضمن بررسی پیشنهادات به تهیه طرح اصلاحی اقدام کند.

پایان پیام /

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی