رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها: دو طرح در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی تصویب شد
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
گوزلی

گوزلی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها گفت: در این جلسه 3 طرح در دستور کار کمیسیون قرار داشت که 2 طرح تصوب شد.

علی گوزلی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها در خصوص برگزاری کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه که به دلیل قرارگیری در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شد، 3 طرح در دستورکار بود که 2 طرح تصویب شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی افزود: دو طرح «الحاق یک بند به ماده (۳) دستورالعمل اجرایی شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی مصوب ۱۳۹۹/۰۶/۱۷» و «الحاق یک بند به ماده ۶ و ۷ قانون راجع به تعیین وضعیت و تشکیلات شورای امنیت کشور مصوب ۱۳۶۲/۶/۸) مجلس شورای اسلامی کشور» تصویب شد.

گوزلی ادامه داد: همچنین طرح «الحاق (۱۹) بند به تبصره (2) ماده (۹۹) قانون شهرداری‌ها مصوب ۱۳۳۴/۰۴/۱۱ با اصلاحات و الحاقات بعدی» بررسی شد و به دلیل اینکه نیاز به بررسی بیشتر بود اعضا درخواست یک ماه فرصت داشتند تا کار کارشناسی بیشتری روی این طرح انجام شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی