نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: قلعه گنج، ظرفیت احداث کارخانه های سیمان و آرد را دارد
سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
خداد خارایی

خارایی با بیان اینکه قلعه گنج، ظرفیت احداث کارخانه های سیمان و آرد را دارد، گفت: از وزرای صمت و جهاد کشاورزی می خواهم تا شرایط ایجاد این کارخانه ها را تسهیل بخشند.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام مهار تورم و رشد تولید، گفت: همه در هر مسئولیتی که هستیم باید تلاش کنیم تا مردم بیش از این دچار مشکلات معیشتی نشوند و این مطالبه رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: در راستای رشد تولید از وزیر محترم صمت می‌خواهم تا با توجه به وجود معادن سیمان در شهرستان قلعه‌گنج، شرایط برای ایجاد کارخانه سیمان در این منطقه تسهیل شود که این امر باعث اشتغال جوانان جنوب کرمان خواهد شد و آثار و برکات فراوانی به همراه خواهد داشت.

خارایی در ادامه اظهار داشت: از وزیر محترم جهاد کشاورزی نیز تشکر میکنم که با انتصاب مهندس احمدپور به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، فردی بومی و جهادی را به این سمت برگزیدند، فردی که نگاه ویژه‌ای به خرده مالکان دارد.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها همچنین از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا با توجه به اینکه ۱۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قلعه گنج به کشت گندم اختصاص دارد، برای احداث کارخانه آرد در این منطقه مساعدت کند.

خارایی در پایان با اشاره به مشکلات باشگاه استقلال و حذف این تیم از مسابقات باشگاه‌های آسیا، خاطرنشان کرد: استقلال تیمی با ریشه و مردمی و متعلق به هواداران میلیونی خود است که متأسفانه سوءمدیریت‌ها، وضعیت تیم را به جایی رسانده که اکنون هواداران که دلسوزان واقعی این تیم هستند، باید حسرت حضور در آسیا را بخورند و از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و دولت درخواست دارم علاوه بر ورود به مسائل این باشگاه، از این تیم مردمی حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

پایان پیام/

شبکه های اجتماعی