رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تأکید کرد؛: نقش وزارت اطلاعات در جنگ روایت‌ها، کلیدی است
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
سروری

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، مجاهدت‌های آنان را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها متن پیام بدین شرح است:

 

مقام معظم رهبری: «وزارت اطلاعات متعلق به نظام است، متعلق به همه کشور است.»

 

امنیت، همواره از حیاتی‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت جوامع بوده و بدون آن، دستیابی به توسعه امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

بی‌گمان، سربازان گمنام امام زمان(عج) در استقرار امنیت و آرامش و حفظ و صیانت از کیان کشور، نقشی اساسی دارند و با بهره‌گیری از توان، بینش و هوشیاری خود، جلوه‌گر اقتدار نظام در تمام عرصه‌ها هستند.

 

اگر دیروز دشمن تلاش داشت تا از مراکز نظامی ما جاسوسی کند، امروز علاوه بر آن، تلاش آن‌ها برای افزایش تهدیدات به گستردگی همه داشته‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، صنعتی و امثال آن است.

 

جنگ روایت‌ها امروزه نقش مهمی در ایجاد امید یا ناامیدی دارد و تلاش دشمن این است در این جنگ و با القای روایت‌های نادرست، درک مردم از وضعیت کشور و جامعه را به سوی ناامیدی ببرد و در این میان نقش وزارت اطلاعات در جنگ روایت‌ها برای جلوگیری از تحریف واقعیت توسط دشمنان و ارائه روایت درست به مردم و جوانان، کلیدی است.

 

اینجانب با پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر این عرصه و گرامیداشت مقام سربازان گمنام امام زمان(عج)، برای این مجاهدان بی ادعا آرزوی سلامتی و توفیق دارم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون این فرزندان ملت و رهبری را در میدان خنثی کردن توطئه‌های بیگانگان و گروهک‌ها و ایجاد امنیت پایدار برای ایران اسلامی خواستارم.

 

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی