نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها: استان ایلام مقصد بکر و جذابی برای مسافران نوروزی است / شهرداری‌ها آماده خدمت رسانی به گردشگران
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
بیگی

بیگی با بیان اینکه استان ایلام طبیعت زیبا، بکر و دیدنی دارد گفت: این استان مقصد جذابی برای گردشگران در عید نوروز است و دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران را دارند.

حمدالله بیگی نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به شروع مسافرت‌های نوروزی و آغاز سال نو تصریح کرد: استان ایلام یکی از استان‌های بکر و زیباست که جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زیادی دارد.

وی افزود: این استان یکی از مقاصد ویژه طبیعت گردی است که مناظر و مناطق منحصر به فردی دارد اما متاسفانه به دلیل توسعه نیافتگی زیرساخت‌ها و عدم معرفی و تبلیغات درست از حضور پرشمار گردشگر محروم مانده است.
بیگی تصریح کرد: یکی از این زیرساخت‌ها مبحث راه‌های ارتباطی است که متاسفانه وضعیت خوبی ندارد. همچنین نبود محل اسکان گردشگران از جمله هتل، مهمان‌پذیر، خانه‌های بوم گردی سبب می شود گردشگران نگران اقامت خود باشند.

نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها استان ایلام را محل مناسبی برای توسعه گردشگری بوم گردی و طبیعت گردی دانست و عنوان کرد: وجود مناطق بکر و کمتر دیده شده سبب جذابیت‌های فراوان برای گردشگری می‌شود و ایلام نوروز و بهار زمان مناسبی برای سفر به این استان است.

وی همچنین از آمادگی شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی برای استقبال از گردشگران خبر داد و اظهار داشت: همه ساله با نزدیکی به نوروز شهرداری‌ها تلاش می‌کنند شهرها را مهیای حضور گردشگران کنند و اکنون نیز تلاش شده است ضمن زیباسازی شهرها محل اقامت مناسبی برای گردشگران فراهم شود.

بیگی ضمن آرزوی سفری خوش برای گردشگران نوروزی تصریح کرد: مردم ایلام میزبان شایسته‌ای برای گردشگران داخلی و خارجی هستند و مسئولان نیز تمام تلاش خود را می کنند تا سفری امن و خاطره انگیز برای مسافران رقم بخورد.


پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی