رئیس کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها خبر داد: امضای تفاهمنامه کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کل کشور
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کمیسیون انرژی

قاسمی با اشاره به حضور رئیس شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کل کشور از امضای تفاهمنامه میان کمیسیون انرژری، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها با این سازمان خبر داد.

جعفر قاسمی رئیس کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در این کمیسیون 5 طرح در دستور کار بود که باتوجه به حضور دکتر رسول اشرفی پور رئیس شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کل کشور تنها فرصت بررسی یک طرح بود.

وی افزود: حضور دکتر اشرفی پور نتایج مثبت خوبی داشت و در نهایت منجر به امضای تفاهمنامه همکاری میان کمیسیون انرژری، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کل کشور در حوزه‌های مرتبط شد.

قاسمی ادامه داد: سپس طرح اصلاح ماده (32) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بررسی شد و بر اساس تصمیم اعضا مقرر شد (شهردارن، کلیه کارکنان شهرداری، موسسات و شرکت‌های وابسته شهرداری و دهیاران و کلیه کارکنان دهیاری مجاز به شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی نباشند) که بر اساس تبصره ای می بایست در صورت علاقه به عضویت در شورا می‌بایست 6 ماه پیش از زمان انتخابات از شغل خود استعفا دهند.

رئیس کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: همچنین اعضای کمیسیون موافقت کردند عنوان توسعه روستایی به انتهای نام کمیسیون معماری و شهرسازی افزوده شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی