سخنگوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها: تصویب 2 طرح و رد یک 1 طرح در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کمیسیون فرهنگی

محمدی با بیان اینکه 2 طرح در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها تصویب شد گفت: اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری (مصوب ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی) به دلیل نارسایی هایی که داشت تصویب نشد.

بهار علی محمدی سخنگوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون فوق گفت: در اولین جلسه سال دوم دوره ششم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها ۵ طرح در دستور کار اعضا بود.

وی افزود: طرح «کنترل فرونشست زمین و کاهش اثرات آن در کشور» اولین طرحی بود که از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل مطرح شده بود و بعد از بررسی اعضا با ارائه پیشنهاداتی تصویب شد.

محمدی ادامه داد: طرح بررسی و اعلام نظر «دستورالعمل اجرایی توزیع اعتبارات یک درصد ماده ۲۸ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» دیگر طرح در دستور کار بود با اصلاحاتی تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: «اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری (مصوب ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی)» که در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد نیز بررسی شد و در نهایت رد شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی