رئیس شورای استان کرمانشاه: شوراها و شهرداری‌‌ها با تعامل به توسعه و آبادانی شهرها کمک کنند
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
شورای استان کرمانشاه

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از اعضای شورای استان کرمانشاه خواست که به توسعه و آبادانی شهرها با هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر با شهرداری‌‌ها کمک کنند.

سید مهدی طالقانی رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه در نشست شورای استان کرمانشاه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شوراها برای کمک به روند آبادانی و توسعه شهرها بیان داشت: از اعضا شوراها‌ می‌خواهیم که با تلاش و جدیت از برنامه‌‌های توسعه شهری حمایت و به شهرداری‌‌ها  در این راستا کمک کنند.

وی هر گونه اختلاف و عدم همکاری را مانع پیشرفت و توسعه عنوان کرد و گفت: از اعضا شوراها‌ می‌خواهیم که با همکاری و تعامل به دنبال حل مشکلات باشند.

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی در ادامه نشست عنوان کرد: نقش شوراها در خدمت رسانی به مردم بسیار مهم است.

وی با تاکید بر ایفای نقش از سوی اعضا شوراها برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اظهار داشت: شوراها با ایجاد بستر لازم در شهرها‌ می‌توانند امکان فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذاران را برای اجرای طرح‌‌های عمرانی و رفاهی فراهم آورند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اقدامات گسترده صورت گرفته در استان برای گازرسانی به اقصی نقاط مختلف از برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده برای گازرسانی به شهر ازگله به عنوان تنها شهر بدون گاز استان در سال آینده خبر داد.

وی همچنین به نقش و محوریت استان در منطقه غرب اشاره و با بیان اینکه با اجرای توسعه راه‌‌ها به دنبال نقش آفرینی و احیای مسیر ترانزیتی استان هستیم گفت: با اجرای این مسیر تلاش داریم تا کرمانشاه بیش از پیش در منطقه غرب و احیای مسیر گذشته خود نقش آفرین باشد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی