نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها: پروژه‌های نوروزی مدیریت شهری استان خوزستان برای استقبال از مسافران نورزی آغاز شده است
سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
ناصری

ناصری با اشاره به پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی گفت: شهرداری‌های استان خوزستان از اکنون پروژه‌های نوروزی خود از جمله زیباسازی شهری، آماده سازی محل اسکان و ... را آغاز کرده است.

محمد ناصری نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها در خصوص آمادگی شهرداری‌های استان خوزستان در ایام نوروز گفت: باتوجه به پایان سال و آغاز سال جدید و شروع سفرهای نوروزی شهرداری‌ها باید خود را برای حضور مسافران گردشگران آماده کنند.

وی افزود: خوشبختانه باتوجه به بارش‌های اخیر امسال استان خوزستان سرسبز تر است و شهرداری‌ها هم پروژه‌های نوروزی خود را شروع کرده‌اند.

ناصری ادامه داد: باتوجه به این که در سال جاری سهم آلایندگی شهرداری‌های خوزستان پرداخت شده است ما شاهد آغاز تحرک در پروژه‌های عمرانی هستیم. هرچند حدود 40 درصد از این سهم صرف پرداخت حقوق کارکنان شده است اما بخش عمده‌ای از آن در پروژه‌های عمرانی صرف‌ می‌شود.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها در پاسخ به این سوال که آیا نباید سهم آلایندگی در محلی هزینه شود که آلایندگی را کاهش دهد؟ پاسخ داد: معمولا سهم آلایندگی در توسعه فضای سبز و پروژه‌های کاهنده آلودگی هوا و ... استفاده‌ می‌شود اما باتوجه به این که این سهم به موقع پرداخت نشده است شهرداری از منابع مالی دیگر فضای سبز را ایجاد کرده است و اکنون این پول را جایگزین آن‌ می‌کند. از سوی دیگر کاهش درآمد شهرداری‌ها هم سبب شده است به اجبار بخشی از این سهم را برای حقوق کارکنان هزینه کنند و یا به پروژه‌های عمرانی اختصاص دهند.

وی ضمن دعوت از تمام مردم ایران برای سفر به استان خوزستان گفت: این استان به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های گردشگری کم نظیر تاریخی و طبیعی و آب و هوای دلپذیر در فصل بهار‌ می‌تواند مقصد مناسب و جذابی برای گرشگران باشد. از این رو از مردم ایران دعوت‌ می‌کنیم به این استان سفر کنند.

ناصری همچنین با اشاره به آماده سازی محل اسکان برای گردشگران گفت: مانند سال‌های گذشته در کنار هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها و ... شهرداری با همکاری سایر ارگان‌ها تلاش‌ می‌کند محل اسکان مناسبی برای مسافران در نظر بگیرد تا گردشگران با مشکل نبود یا کمبود جا مواجه نشوند و بتوانند سفر ارزانی را تجربه کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی