نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها تأکید کرد: ضرورت تکمیل پروژه آزادراه تهران – شمال
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
رسول شیخ

شیخ با اظهار اینکه محورهای استان مازندران همیشه در تمامی فصول با ریزش و رانش و یا برف و کولاک مواجه است، تقویت زیرساختی ارتباطی و تسریع در تکمیل پروژه آزادراه تهران – شمال را ضروری دانست. 

رسول شیخ نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به مخاطرات جاده های این استان، گفت: تردد در مسیرهای کوهستانی مازندران در همه فصل‌ها خطرات خود را دارد و رهگذران این محورها به دلیل ریزش‌های سنگ، رانش و لغزش زمین و یا سیلاب امنیت چندانی ندارند.

وی افزود: برفگیر و کوهستانی بودن مسیرها تردد در این محورها را هنگام زمستان و فصل یخبندان با چالش‌های بیشتری روبرو کرده است و برخی روزها شاهد انسداد این محورها به دلیل حوادث مخاطره آمیز هستیم.

عضو شورای عالی استان ها ادامه داد: بی بهره بودن مازندران از بزرگراه و ناتمام بودن تنها آزادراه معروف تهران – شمال سبب شده تا این گلوگاه‌های ارتباطی همواره با راهبندان و ترافیک‌های چند کیلومتری و سنگین روبرو باشد. محور هراز و سوادکوه نیز به رغم آنکه ترانزیتی محسوب می‌شوند مشکلات خاص خود را دارند و هرازگاهی شاهد ریزش کوه و سنگ و بهمن در این مسیرها هستیم.

شیخ با اظهار اینکه ایمن سازی و بهسازی راه‌های استان مسئله‌ای مهم به شمار می‌رود، خواستار توجه ویژه راهداری به این مسائل برای جلوگیری از بحران در استان شد.

وی در پایان با اظهار اینکه محورهای استان مازندران همیشه در تمامی فصول با ریزش و رانش و یا برف و کولاک مواجه است، تقویت زیرساختی ارتباطی و تسریع در تکمیل پروژه آزادراه تهران – شمال را ضروری دانست. 


پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی