نماینده استان در شورای عالی استان‌ها خواستار شد: ضرورت تشدید نظارت‌ بر توزیع عادلانه نهاده‌های دامی در شهرستان کوهرنگ
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
عسگری حسنوند

عسگری حسنوند با تاکید بر اهمیت نهاده‌های دامی در اقتصاد دامپروری استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ گفت: به این دلیل توزیع عادلانه نهادهای دامی ضروری است و لازم است نظارت بر توزیع عادلانه نهاده‌ها تشدید شود.

جعفر عسگری حسنوند نماینده استان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اهمیت تاسیس مجتمع‌های کشت و صنعت در استان چهارمحال و بختیاری گفت: بهره برداری از مجتمع دامپروری دشت زرین و افزایش اعتبارات در خصوص فرسایش خاک در شهرستان کوهرنگ باید در دستور کار قرار گیرد.
 
عسگری حسنوند تصریح کرد: با توجه به سیل اخیر در شهرستان کوهرنگ خسارات زیادی به باغات و کشاورزی‌ها وارد شده است که لازم است اقدامات سریع‌تر و جدی تری برای جبران خسارت به محصولات کشاورزی و باغی صورت گیرد تا امرار معاش مردم این منطقه با مشکل مواجه نگردد.
 
وی با بیان اینکه مشکل اراضی دشت زرین بخش مرکزی و تخصیص آب به این اراضی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است تصریح کرد: جهت توزیع عادلانه نهاده‌های دامی در شهرستان کوهرنگ نظارت‌ها تشدید گردد.
 
عسگری حسنوند تاکید کرد: حل مشکل انتقال آب طرح باغ سیاوش آباد، باغ الکی و دزک علیا بخش صمصامی از طریق بانک زمین از ضروریات است.
 
وی افزود: جهت رفع نواقص طرح های کشاورزی  گزستان، مورز و مازه سوخته در بخش بازفت، طرح میانرودان بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ و انتقال آب طرح بیدامین بیرگان باید چاره اندیشی شود.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی