نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها خبر داد: آغاز دوره آموزشی یک هفته ای اعضای شورای اسلامی روستاهای استان البرز
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
استان البرز

قره حسنلو با اشاره به آغاز دوره آموزشی بودجه نویسی و بودجه ریزی اعضای شورای اسلامی روستاهای استان البرز گفت: این دوره از امروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

علیرضا قره حسنلو رئیس شورای استان البرز و دبیر هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به آغاز دوره آموزشی بودجه نویسی و بودجه ریزی اعضای شورای روستاهای استان البرز از امروز (شنبه) گفت: این دوره آموزشی دومین دوره آموزشی بعد از سمنان است که در استان البرز و با همکاری وزارت کشور و شورای عالی استان‌ها و با مشارکت شورای استان البرز برگزار‌ می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی که به مدت یک هفته برگزار‌ می‌شود هر روز اعضای شورای روستاهای یک شهرستان استان آموزش داده می‌شوند و انواع روش‌های بودجه نویسی و بودجه‌ریزی و قوانین آن را زیر نظر اساتید این حوزه آموزش می‌بینند.

قره حسنلو ادامه داد: همچنین روز یکشنبه نشست هم اندیشی و آموزشی روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه شوراهای اسلامی شهر و معاونان مالی و اقتصادی و مدیران درآمد شهرداری‌های استان البرز نیز برگزار‌ می‌شود.

رئیس شورای استان البرز اعلام کرد: افزون بر این‌ها در حال پیگیری برای میزبانی نخستین دوره آموزشی اعضای شورای استان‌های کشور هستیم.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها، با بیان اینکه این دوره آموزشی به زودی در استان البرز برگزار می‌شود گفت: در نوبت اول اعضای شورای استان‌های پهنه مرکزی کشور شامل استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان و سمنان به میزبانی استان البرز آموزش‌ می‌بینند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی