قدردانی نمایندگان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در شورای عالی استان‌ها صرفه‌جویی مردم در مصرف گاز
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
مصرف گاز

نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در شورای عالی استان ها با انتشار پیامی از صرفه جویی مردم در مصرف گاز قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، نمایندگان شورای اسلامی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در شورای عالی استان‌ها با انتشار پیامی از دولت و مردم شریف استان و کشورمان به جهت همراهی در صرفه جویی مصرف گاز تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق"

 با سلام و درود به پیشگاه ملت شریف ایران اسلامی و دولت محترم؛

به نمایندگی از مردم عزیز استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی؛ از تمامی همراهی‌ها و مساعدت‌ها و همدلی‌های مردم شریف میهن اسلامیمان و دولت خدمتگذار در جهت صرفه جویی و مدیریت در مصرف گاز تشکر و قدردانی مینمائیم.

قطعا صرفه جویی بسیار هوشمندانه ملت شریف باعث شد که در سردترین شب‌های ۱۸ ساله گذشته استان‌های خراسان رضوی؛ شمالی و جنوبی هم استانی‌های ما هم از نعمت گاز برخودار باشند. فلذا ضمن سپاس و قدردانی وافر و مجدد از فرد فرد هموطنان عزیز؛ امیدواریم قطعی‌های محدود در برخی شهرهای استان‌های خراسان رضوی؛ شمالی و جنوبی و تعدادی از استان‌های کشور به زودی مرتفع گردد و هموطنان عزیزمان در سلامتی و رفاه لازم روزگار را سپری کنند.

باتقدیم احترام؛

موسی الر ضا حاجی بگلو - علی شکفته - احمد احمدی زاده

اسماعیل کریمی -یوسف مغروری - حسین روحی - حسین فنودی

نمایندگان مردم شریف استان‌های خراسان رضوی؛ شمالی و جنوبی در شورای عالی استان‌ها

گفتنی است در روزهای اخیر به دلیل کاهش دمای هوا و افت فشار شبکه گاز، گاز برخی از شهرستان‌های کشور به ویژه شمال شرق قطع شد.
 


پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی