نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: شهادت حاج قاسم برخلاف تصور دشمنان جان تازه‌ای در کالبد مقاومت بود
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
خارایی

خارایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: برخلاف تصور دشمنان با شهادت حاج قاسم نه تنها محور مقاومت تضعیف نشد بلکه جانی در کالبد مقاومت بود.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌‌ها با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این روزها کرمان مملو از مسافرانی از داخل و خارج کشور برای حضور بر سر مزار شهید سلیمانی است تا ضمن گرامی داشت یاد ایشان پیمان خود را تازه کنند.

وی افزود: حاج قاسم با وجود ایرانی بودن متعلق به کشورهای مسلمان و مستضعفین جهان از جمله عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان، لبنان، یمن و ... است و از این رو عاشقان بسیاری در خارج از ایران دارد که البته این مایه افتخار ماست.

خارایی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد اتحاد و انسجام و شیعه و سنی است تصریح کرد: شهادت حاج قاسم برخلاف تصور دشمنان نه تنها پایانی بر عملکرد محور مقاومت نبود بلکه سبب اثبات حقانیت این مقاومت شد و کشورهای محور مقاومت انسجام بیشتری پیدا کردند.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: امرز مکتب حاج قاسم که شهادت، شهامت، شجاعت و پایبندی به ولایت را شامل‌ می‌شود بیش از پیش در دل جوانان و نوجوانان نشسته است و شهادت او خون تازه‌ای در رگ‌‌های مقاومت به جریان انداخت و جان تازه‌ای در کالبد مقاومت دمید.

وی با بیان اینکه محور مقاومت شکست ناپذیر است اظهار داشت: این مقاومت به یاری خداوند تا نابودی اسرائیل و خروج کامل آمریکا از خاورمیانه ادامه خواهد داشت.

خارایی همچنین با تشکر از حضور رئیس و اعضای شورای عالی استان‌ها در کرمان برای ادای احترام به شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: حضور عزیزان مایه برکت است و ما میزبان همه مردم و مسئولان در کرمان هستیم و از حضور همه عزیزانی که پیش از این و در این زمان تشریف فرما‌ می‌شوند تشکر‌ می‌کنیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی