نماینده استان قم در شورای عالی استان ها: بهسازی راه های قم نیازمند اعتبارات ملی است/ قم، نقطه مواصلاتی 18 استان کشور است
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
شریفی

شریفی گفت: قم، نقطه مواصلاتی ۱۸ استان کشور است و بودجه‌های استانی کفاف کار بهسازی راه ها را نمی‌دهد و نیاز به اعتبارات ملی دارد.

حسن شریفی نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات حوزه راهداری این استان، گفت: قم، نقطه مواصلاتی ۱۸ استان کشور است و بودجه‌های استانی کفاف کار بهسازی راه ها را نمی‌دهد و نیاز به اعتبارات ملی دارد.

وی افزود: با توجه به حضور وزیر جدید و جوان و انقلابی در رأس وزارتخانه راه و شهرسازی، انتظار داریم شکوفایی مطلوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: راه‌های استان قم به ویژه کهک و جعفریه نیاز به توجه ویژه و اعتبارات ملی دارد، همچنین مسیر قم به اراک که در مسیر نیروگاه آب سنگین اراک قرار دارد و مسئولان کشوری در آن تردد می‌کنند و در مسیر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز قرار دارد و از طرفی مسیر دوم استان اصفهان نیز است، نیازمند بازسازی است و اعتبارات آن باید مهیا شود که نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

شریفی خاطرنشان کرد: از زحمات مدیرکل متخصص و انقلابی و جوان راه و شهرسازی استان قم دکتر فراهانی زنجیرانی نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم در سفر آتی رئیس‌جمهور به قم بتوانیم اعتبارات مناسبی برای حوزه راه قم بگیریم.

وی در پایان تصریح کرد: مسیر دو منطقه گردشگری و توریستی استان نیز مشکلات فراوانی دارد که باعث کاهش اقبال مسافران و گردشگران به این دو شده و باید در اولویت اصلاح و بازسازی قرار گیرد.

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی