نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌‌ها: حضور روسای شورای شهرستان و استان در جلسات اداری به بهبود عملکرد دولت کمک می‌کند
شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
اوصانلو

اصانلو با اشاره به اطلاعات گسترده و دقیق اعضای شورا از حوزه انتخابیه خود گفت: حضور شوراها در جلسات اداری سبب ارائه پیشنهادات دقیق و بهبود عملکرد دولت در خدمت راسانی به مردم است.

مجید اصانلو نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌‌ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌‌ها ضمن استقبال از دستور رئیس جمهور و ابلاغ وزیر کشور به استانداران مبنی بر دعوت از روسای شورای استان و شهرستان برای شرکت در جلسات شورای اداری استان و شورای برنامه‌ریزی شهرستان گفت: حضور روسای شوراهای استان و شهرستان در این جلسات برکات فراوانی از جمله ارتقای جایگاه شوراها به عنوان نمایندگان مردم را دارد.

وی افزود: مسئله بعدی تاثیر نظرات شوراها به عنوان نماینده مردم در تصمیمات اجرایی و اداری است که‌‌ می‌تواند در بهبود خدمات رسانی به مردم کمک کند.

اصانلو تصریح کرد: از آنجایی که شوراها اطلاعات بهتری نسبت به حوزه انتخابیه خود دارند‌‌ می‌توانند نظرات دقیقی ارائه کنند و اولویت‌‌های شهرستان و استان را بهتر طبقه‌بندی کنند که این خود سبب بهبود عملکرد دولت‌‌ در خدمت رسانی به مردم می‌شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی